miércoles, 24 de junio de 2026

COMUNICAMOS A BAIXA:


Eloy Aranton no seguirá con nos a próxima temporada.
Eloy chegou esta temporada para reforzar as posicions de ataque do noso club onde un comezo irregular e unha lesión laboral cortaron a sua proxeccion no club.
Dende o club queremos darche as grazas pola tua profesionalidade, disciplina e constancia no día a día e dexesamoste todo o bo no te futuro.
Gracias por facer que este club sega crecendo e esperamoste este ano no municipal.
GRAZAS POR TODO ELOY.
FORZA CAION 


No hay comentarios:

Publicar un comentario